Hallo,
Ik heb een klein probleem en weet niet goed wat hier mee te doen?
Ik huur nu sinds 2 jaar een appartement van een tante van mij en ik heb hier al redelijk wat problemen mee ondervonden.
Ik huur zonder een contract ik weet het een beetje dom van mezelf maar het is men tante en had hier niet echt problemen mee verwacht en mijn probleem is dat ze in die 2 jaar al 2x met de prijs omhoog is gegaan.
Hoewel er niets op papier staat zijn er wel enkele mondelinge afspraken gemaakt. Ik zat in het begin toen ik er ging wonen nog met een afbetaling van meubilair en had men tante gevraagd hier rekening mee te houden en we zijn toen een prijs van 410? overeengekomen en van zodra de afbetaling afgalopen was zouden we dit naar 435? optrekken wat ik ook gedaan heb.
Nu had ik ook de afspraak dat ik van zodra mijn vriendin bij me zou komen inwonen we iets meer gingen betalen wat ik niet meer als logisch acht.
Nu zit ik met het probleem dat mijn tante er heilig van overtuigd is dat we al samen wonen en ze vanaf juni 2007 550? gaat vragen. Wij slapen wel iedere dag samen afwisselend bij mij en bij haar ouders thuis maar ik betaal nogwel steeds alle facturen voor mijn appartement helemaal alleen en ik kan dit ook aantonen. Ik ben maar een gewone bediende en om alles alleen te betalen is 550? veel geld.
Mijn tante wou ook het adres op haar naam daar houden en woont nu bij haar vriend en ik officieel nog bij men ouders.
Kan iemand me vertellen of ik hier iets tegen kan doen en Wat AUB?