moet ik dit toelaten??

toeternietoe
Topic Starter

moet ik dit toelaten??

#1 , 26 feb 2007 11:59

Wij huren een woning , nieuwbouw een open bebouwing, waarvan de eigenaar het vertikt om een omheining rond te tuin te spannen. Hij zei dat we het maar moeten afspreken met de buren die daar ook aan het bouwen zijn ( die er trouwens nog niet wonen!!).
De andere kant van de woning daar ligt een onbebouwd stuk grond, dat gebruikt wordt als wei en met schrikdraad is afgespannen ( eigendom van de vader van mijn huurbaas). Eigenlijk kan iedereen zomaar de tuin inlopen dus. Omdat dit voor ons maar tijdelijk is wil ik wel die kosten niet doen om 6 are grond af te spannen! Maar... de vader heeft nu last van mollen en heeft klemmen gezet. Die komt dus gewoon naast onze woning gelopen om zo in de wei te gaan, en vandaag lag ik geveld door griep op de zetel en zag ik die man doodeluk de tuin doorwandelen en door de keuken binnenloeren. Had ik me nu niet zo slecht gevoeld en niet in pyama gezeten was ik erop af gestapt. Ik vond het toch maar wat gortig , want dit betekend dus wel als we er niet zijn dat we zomaar kunnen gecontroleerd of bespioneerd worden en dat gaat me wel wat ver!
Wat kan ik nu het beste hieraan doen!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
toeternietoe
Topic Starter

#2 , 26 feb 2007 12:21

Nog even dit. Op het moment dat wij het huurcontract hebben ondertekend woonden we in het buitenland, en hadden enkel fotos gekregen van de binnenkant van de woning en een bovenzicht op de tuin. Achteraan zagen wij coniferen staan, dus was er volgens ons insziens een klein vermoeden dat de tuin afgespannen was!

Reclame

Terug naar “Huren”