Vorig jaar kochten we een huis.
Daar moesten enkele grote karweien in gebeuren, dus namen we iemand die toch een aannemer beweerde te zijn, onder de arm.
Hij moest volledig nieuwe electriciteit, nieuwe waterleidingen leggen, en nog enkele dringende zaken.
Hij had wel elke keer hij kwam, een hoop geld nodig om het materiaal aan te kopen zei hij. Dus mooi betaald elke keer (waarvan we wel bewijzen hebben dat we betaald hebben).
Nu is er één en ander nog altijd niet af, de muren liggen nog opengeslepen, nergens stopcontactplaatjes aan edm; we verwachten hem steeds, maar hij komt nooit zoals afgesproken opdagen. Hij verwittigt niet eens dat hij niet komt, en vandaag (hij ging normaal weer komen) heb ik hem opgebeld en bleek de reden te zijn dat zijn camionette te vol zat en daarom weer niet kon komen (zo heb ik al tientallen excuses gehoord ondertussen).
Hij is nu al van eind oktober elke keer aan het beloven te komen, maar doet het nooit. Hij heeft wel al het geld (om en bij de 20.000€) al gehad tot hier toe (op 200 te verwaarlozen €'s na).
Nu vanmorgen beloofde hij nogmaals komende vrijdag langs te komen om alles af te werken. Ik heb hem gezegd dat dit wel zijn laatste kans is. Wij kunnen zelf met niets verder zolang dat allemaal niet klaar is.
Ik krijg meer en meer de indruk dat er ergens iets niet klopt. Wat kunnen wij hier tegen doen ?
Alvast bedankt voor de raad.
Mvg
Misha