Hallo,
Enkele weken geleden diende de electricien van de bouwfirma nog enkele stopcontacten te herstellen, zodat alles in orde is voor definitieve oplevering van de nieuwbouw woning.
Aangezien zij toch moesten komen om slechtwerkende stopcontacten te vervangen, vroeg ik hen ook om een dimmer te plaatsen voor een lamp in de keuken. Ik had per email op een offerte gevraagd alvorens langs te komen. Deze offerte heb ik nooit gehad.
Uiteraard wilden ze wel de dimmer plaatsen toen ze langskwamen voor de herstellingswerken. Dit heeft (getimed) 12 minuten werk gekost.
Helaas werkte deze dimmer niet goed en zaten we 's avonds in het donker. De dimmer leek enkele minuten te werken maar het licht geen nadien steevast uit.
Ik vraag om deze poging ongedaan te maken en enkele dagen later zouden zijn toch in de buurt zijn, zodat ze konden binnenspringen om de dimmer te verwijderen. Ook dit was op een goede 10' opgelost.
Grote verassing als er vanmorgen een factuur in de bus zit:
* Verplaatsing: 25€ voor 57.5km's : Zij hebben hun bedrijf op 20.5km van mijn deur en moesten hier de eerste keer toch zijn voor de herstelling via bouwondernemer. De tweede maal was het om hun niet werkende dimmer weer terug te nemen.
* 2.30u herstellingswerken: 125btw! Veel geld voor werkelijk 2x12'!
Een factuur voor uiteindelijk 0,0 resultaat... Geen enkel deel van de aangerekende bedragen is correct, bovenop het feit dat ik helemaal niet akkoord ben te moeten betalen voor een probeersel dat nergens toe leidde.
Ik wil dit factuur protesteren. Enige tips?
T