goedemorgen,
we krijgen een offerte voor het plaatsen van een tuinhuis,de verkoper die we gezegd hadden dat de prijs wat duur was doorschrapt het bedrag en het bedrag verminderde met een aanzienlijk bedrag,toch was het tuinhuis nog duur maar we moesten ons geen zorgen maken de kosten van de grondplaat zat ook in de prijs (iets waar mijn echtgenoot op stond) . We tekenen maar hadden enkel een totaalprijs in de hand.Geen enkele specificatie stond op de offerte
We ontvangen een nieuwe offerte met uitgebreide specificaties stap voor stap maar de offerte is 2600 euro minder,natuurlijk tekenen we de offerte.
We betalen een voorschot en wachten maar liefst 10 maanden tussendoor beloftes op mail dan of dan komen we maar nee hoor.
Na 10 maanden worden de grondwerken uitgevoerd ,jammer dat wanneer het regent mijn tuinhuis in het water staat het water loopt ipv weg van het tuinhuis er naartoe,het tuinhuis werd toen een maand later geplaatst en toen zagen we hoe rampzalig de plateau was,het tuinhuis op zich is een mooie constructie.
Nu krijgt ik een dag na de werken een saldofactuur die ik direct betaal en blij om van de stress af te zijn.
Nu komt het blijkt dat ik nog een opstaande factuur heb want volgens hen telt de eerste offerte.
Klopt dit?
Alvast bedankt