@father b
Uw berekening klopt niet aangezien ik hier enkel een beknopte versie geef van de werken.
Ivm materialen zijn enkel de oude radiatoren die ik al had geplaatst.
Rest van de materialen heeft hij voorzien deze zijn ook terug te vinden in de voorschot facturen en de hoofdfactuur met de afgesproken prijs van 1300.
Vb,collectoren
Pluggen
Schroeven
Blauwe inbouwdoosje lavabo
Knauf
Plaatsen alplex leidingen van 20mm en 16mm
Dus de materialen staan zeer zeker vermeld op de originele factuur.
We hebben inderdaad wegens tijdsgebrek een mondelinge overeenkomst gedaan maar deze wordt bekrachtigd door zijn 1ste totaal factuur van 1300. Waar alles op staat vermeld zowel materialen als hetbwerk dat geleverd moet worden enkel een beknopte versie zonder eenheidsprijzen.
Het feit dat hij een blauwe steen heeft naar boven getilt en hier een broodje voor in de plaats vroeg en hij me nu dit toch aanrekent 45 euro zegt denk Ik al genoeg.de blauwe steen had niets te maken met het werk hij moest uitvoeren maar hij het zelf aanbood.
De overeenkomst is niet stopgezet eenzijdig,wel heb ik hem een voorstel gedaan om zij laatste voorschot nog te betalen en de werkzaamheden te stoppen.
Heb nooit een voorstel gedaan om een factuur vann1400 te vergoeden en stop te zetten.
Ik vrees toch dat hij de zaak zal verliezen aangezien ik een totaal factuur heb liggen met een heel ander bedrag dan waar hij nu mee afkomt.
Je gaat ook niet naar de winkel waar de choco duidelijk vermeld staat 1 euro en aan de kassa vragen ze je 5 euro.
Mila nu geeft u verdere info, zoals ik vroeg. Is nu beter in te schatten en ook de radiatoren. Kan slechts een reactie geven op de informatie in de topic.
Enkel is de aanwezigheid van de architect mij nog niet duidelijk. Hij deze voor de werken een leidraad opgesteld of slechts nadien ?
En ik geeft u slechts een reactie op de mij gekende items en gebaseerd op ervaring. Kan u uit de nek ook verklaren dat u absoluut deze zak zult winnen,
maar ik baseer mij op objectieve vaststellingen.
Een goede raad : in de toekomst een getailleerde offerte vragen en ondertekenen. Is nu een prijs met de natte vinger.