Is het een dakwerker gekend in de streek? Ja en 2 Google reviews ***** die zeer goed zijn.Is het een dakwerker gekend in de streek? Hoelang al werkzaam? Heb je al gekeken hoe zijn jaarrekeningen eruit zien?
Mijn nieuw dak + isolatie hebben ook zoiets gekost en ik betaalde 0,00 € voorschot.
Bij het minste probleem raken die in een lastig financieel parket, mogelijks met faling als gevolg.
Heb je referenties gevraagd en die werven ook gaan bezoeken en de eigenaars ondervraagd?
Heb je al gekeken hoe zijn jaarrekeningen eruit zien? Neen. Waar kan ik dit terug vinden aub?
Op de site van de Nationale Bank van België : Opzoeken/consulteren jaarrekeningen
Ondernemingsnummer ingeven, of gewoon naam van de firma
Als je jaarrekening download ben je toch best om iemand te raadplegen die kennis heeft van jaar rekeningen te lezen.Hier ook wachttijd v 1j.Dakwerkers hebben nu enorm veel werk, men zit niet te wachten op een klant, zeker niet hier in de streek waar ik woon, wachttijden van 2 jaar !
Dit klopt wat je zegt denlowie.Als je jaarrekening download ben je toch best om iemand te raadplegen die kennis heeft van jaar rekeningen te lezen.Hier ook wachttijd v 1j.Dakwerkers hebben nu enorm veel werk, men zit niet te wachten op een klant, zeker niet hier in de streek waar ik woon, wachttijden van 2 jaar !
Dit is niet altijd zo duidelijk als je er geen kennis van heeft
Een klein voorbeeldje van
Je ziet staan schulden 700.000€
Maar dit kunnen hypotheek leningen zijn van gebouwen, daar kan ook investering leningen zijn, maar zijn activa kan meer dan 1.000.000€ zijn
dan rekening gehouden met de afschrijvingen etc ...
Dus best aan iemand die daar verstand van heeft vragen , als je zelf geen voldoende kennisvan heeft .
En we zijn nu eind november en de jaarrekening dateert van 31/12/2018 dus 11 maanden geleden, en op 11 maanden kan er zeer veel gebeurt zijn in alle richtingen
DE jaarrekening is niet de beste inlichtingen voor zo een zaak !!!