Ik heb bij een aannemer een offerte getekend voor enkele werken (behangen, gyproc + schilderen)
Begin dit jaar kwam hij langs om het behang te hangen en de gyproc te plaatsen maar het grootste deel van het werk was het schilderen. Hij is in totaal amper 2u aan het werk geweest bij het eerste deel van de werken.
Ondertussen kunnen we hem niet meer bereiken niet telefonisch, mail, Messenger, sms of per post want hij woont niet langer op het adres van offerte. Nu heb ik zijn onderneming opgezocht en hij is zelf gestopt begin september met die onderneming.
Nu heb ik nog geen factuur ontvangen maar graag wil ik even het volgende weten:
- kan hij nog een factuur opsturen voor de geleverde werken (materiaal + 2u werk)
- indien ik die factuur wel moet betalen hoe weet ik dan aan wie want ik kan toch moeilijk die persoon particulier betalen en ik heb met een eventuele nieuwe onderneming van hem geen contract gesloten.
- ben ik nog verplicht mij aan die offerte te houden voor de rest van de werken aangezien dat bedrijf niet meer bestaat. Ik zou namelijk naar meer dan een halfjaar de werken liefst afgerond zien en met iemand anders in zee gaan
Mvg