Hallo,
we hebben een aanbouw laten zetten en hierbij zijn verschillende dingen dat fout lopen. Dit is allemaal opgemerkt door andere aannemers die langskwamen voor andere werken..
Zie deze bijgevoegde map met verschillende onderwerpen.
https://bit.ly/3D594va
-We hebben voor bijna 80 m2 zo'n 8000 euro betaald en deze kleeft nog vol cement. Dit kan toch niet, we lieten iemand komen voor te voegen en hij verschoot van dit geval. Hij zei dus dat de aannemer dit moet opkuisen.
-Het plat dak heeft verschillende gaten na paar maand dat installatie gebeurd is. hierdoor hebben we waterschade opgelopen!
-Een muur heeft ook een vochtprobleem.
-En de waterput, het water is vuil en stinkt. Inmiddels na ong. 1 maand de put terug uitgekuist maar waarschijnlijk algen de oorzaak, zie video waarin we gelijk cirkels in water zien.
Aannemer al meermaals proberen bellen, altijd uitvlucht of zegt van, ja ik kom langs op die dag maar komt niet..
Ook mijn verzekering gebeld en ze geven aan om iedere dag de aannemer te bellen, zeker niet zelf de problemen oplossen want dan vervalt alle garantie. Dan samen met expert en aannemer op afspraak de problemen bekijken..
Ook zouden we nu de relatief jonge aannemer overal slechte reviews kunnen geven maar ik vind zeker dat we hem de kans moeten bieden alles op te lossen en heb zeker geduld maar mag niet blijven aanslepen. Dan denk ik ook, met een slechte review gaat hij zeker niet meer komen ofwel gaat hij juist wel snel komen..
Dus nu de vraag, wat denken jullie en hoe kunnen we dit het beste aanpakken..? Via verzekering, aangetekend schrijven en wat evt. erna..?