Heb deze persoon doen stoppen met werken!! Hij mag niet meer terug komen ! Heeft verder nog fouten gemaakt met de vloer . Uiteraard zit ik nu met een onafgewerkte badkamer.
Tot wie moet ik nu mij wenden om te laten zien dat ik in mijn recht ben ,want dit gepruts moet hersteld worden en facturen betaal ik niet?
Moet ik een aanklacht indienen bij de politie of ????
Mulan
U heeft zich natuurlijk flink laten beetnemen. U heeft eveneens héél onvoorzichtig deze werken laten uitvoeren met alle gevolgen... en U betaalt nù het gelag.
U schrijft: “ Heb deze persoon doen stoppen met werken!! Hij mag niet meer terug komen!!” maar heeft U bewijzen dat hij bezig is geweest? Zonder schriftelijke offerte (alles mondeling?) en zonder getuigen (géén familie) of foto's met een duidelijk erkenbaar gezicht en een tegenpartij waarschijnlijk sluwer dan Uzelf die zijn factuur misschien niet doorstuurt, zal het U zeer moeilijk zijn te bewijzen, en verder zou U nog een klacht aan de broek kunnen krijgen voor zwartwerk... . Een deurwaarder (wat?) laten vaststellen als U geen bekende tegenpartij heeft?
Pas als tegenpartij een factuur stuurt die U best dan onmiddellijk betwist via AS heeft U dan bewijzen om duidelijk te stellen en maakt U uw dossier verder op (foto's, kopie AS, enz.) en kan U overwegen naar de rechtbank te stappen. U staat wel voor een moeilijke taak met mogelijks gerechtelijk expertise (kostelijk, niet altijd efficiënt, en vrij lange procedure alhoewel verbeterd sinds 2007).
Gouden raad: NOOIT werken laten uitvoeren zonder gedetailleerde offerte. Niet voor niets in de bouwsector VOL cowboys... met een zeer hoog percentage aan falingen.
Justiceseeker