Ik heb een schrijnwerker een voorschot betaald (760 eurootjes) om een trap te plaatsen. Die trap zou midden december geplaatst worden, maar helaas ben ik zo dom geweest om een bestelbon zonder datum te ondertekenen.
De trap is dus nog steeds niet geplaatst, en deze persoon neemt zijn telefoon niet op. Ik beschik enkel over een GSM nummer (het nummer vermeld op zijn website behoort iemand anders toe), en de GSM staat gewoon altijd uit. Op voice berichten komt ook geen antwoord. En op emails ook niet.
Nu heb ik wat opzoekingswerk verricht ivm deze firma, en op papier ziet die er eigenlijk niet zo gezond uit. Ik heb dus schrik dat ik hier te maken heb met een firma die over de kop aan het gaan is.
Nu mijn vragen:
-Daar er geen oplever datum op de bestelbon staat... kan ik dan wel eisen stellen wat betreft de oplever termijn?
-Welke stappen dien ik te ondernemen om deze firma ofwel tot actie aan te sporen, ofwel mijn voorschot terug te krijgen? Ik neem aan een aangetekend schrijven om hen in gebreke te stellen, maar op basis waarvan? Er staat immers geen datum op de bestelbon.