Compensatie zwart geld door aannemer

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Compensatie zwart geld door aannemer

#46 , 09 nov 2011 09:56

Tja, als je die redenering volgt, kan je oplichting die gebruik maakt van simpele misleiding ook goed praten: je moet maar wat slimmer zijn!

De Sint-Bernardus is inderdaad héél erg vergelijkbaar met West-Vleteren (niet 100%, maar "very close"), aangezien ze inderdaad een tijd de West-Vleteren gebrouwen hebben (ik weet de reden niet meer exact, maar de abdij kon op dat moment niet brouwen). "Abt 12" van Sint-Bernardus is gewoon verkrijgbaar in de Colruyt. Blauw etiket. Héél lekker bier en uitstekende vervanging voor West-Vleteren!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#47 , 09 nov 2011 12:53

Er schijnt een, vrijwel niet waar te nemen, smaakverschil te zijn. Maar, begrijp ik het goed dat de aannemer van de TS zijn zwart geld wil beleggen in de brouwerij van de abdij van de trappisten van Westvleteren? Of zijn we een druppeltje bier afgedwaald?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Gebruiker21

#48 , 09 nov 2011 13:24

Er schijnt een, vrijwel niet waar te nemen, smaakverschil te zijn. Maar, begrijp ik het goed dat de aannemer van de TS zijn zwart geld wil beleggen in de brouwerij van de abdij van de trappisten van Westvleteren? Of zijn we een druppeltje bier afgedwaald?
Ik denk niet dat de topic starter nog echt meeleest, hoor. De West-Vleteren liefhebbers echter wel. Ondertussen is de box dus overal uitverkocht. Dit weekend was hij nog in een vijftal filialen van Colruyt te krijgen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

mava105

#49 , 09 nov 2011 16:49

[Ik denk niet dat de topic starter nog echt meeleest, hoor. De West-Vleteren liefhebbers echter wel. ...
Tenzij hij een bouwsteen kocht met ZWART geld

Gebruiker21

#50 , 09 nov 2011 16:59

[Ik denk niet dat de topic starter nog echt meeleest, hoor. De West-Vleteren liefhebbers echter wel. ...
Tenzij hij een bouwsteen kocht met ZWART geld
De winsten die de verkopers van die boxen op ebay en kapaza maken, is dit in theorie ook "zwart geld"?

Terug naar “Aanneming”