geen vooruitgang

wijnandts
Topic Starter

geen vooruitgang

#1 , 05 mar 2011 16:59

in het kort schets ik even de situatie: dakwerken werden uitgevoerd maar niet volgens de regels van de kunst, aangezien we niet alles hebben betaald werden we gedagvaard in kort geding. Een expert werd aangesteld en deze heeft een verslag opgemaakt met de punten die dakwerker moet aanpassen en de architect (die ook gedagvaard was) moet alles controleren en coordineren. Nu geeft architect geen startsein voor de werken opnieuw aan te vatten. Hij zegt dat hij moet wachten aangezien advocaten en expert data moeten vastleggen. In het verslag staat thans dat de advocaten enkel de expert moeten verwittigen als werken zijn uitgevoerd. Dit sleept nu weeral twee maanden aan om gewoon een datum van start vast te leggen. Is dit normaal, wat kunnen we hiertegen doen ?
Dit kort geding is al zes maanden bezig, is dit normaal ??

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wijnandts
Topic Starter

#2 , 08 mar 2011 17:19

niemand een antwoord hierop ??

goalsurfer

#3 , 03 apr 2011 12:40

Zes maanden, zegt u. Ik wil hier wel eens deftig op antwoorden, maar misschien is er weeral wat schot in de zaak gekomen.
Bent u geïnteresseerd om volledig vrijblijvend online info te krijgen van een expert architect? Het interesseert mij wel of die architect zelf er zich mee kan bezighouden. Dit houdt geen enkel verwijt tegover u in.

Reclame

wijnandts
Topic Starter

#4 , 01 mei 2011 09:58

ik wil graag advies want er is nog altijd niets gebeurd

lucgescheiden

#5 , 02 aug 2011 14:00

Hebt u een vonnis verkregen?
Bevestigt dit het verslag van de expert?
Zoja, raadpleeg dan je advokaat, inzake het betekenen van dit vonnis.
Handige documenten voor Personenrecht

Terug naar “Aanneming”