Fraude diefstal en oplichting, HELP AUB!!

Wilhelm54
Topic Starter

Fraude diefstal en oplichting, HELP AUB!!

#1 , 31 mei 2008 05:01

vorig jaar ben ik naar de Nederlandse Antillen verhuist (voorheen woonde ik in Nederland) tot mijn grootste verbazing kreeg ik te horen van mijn buurman in NL dat ik een brief van de politie had ontvangen, dus heb ik contact opgenomen met de politie en ik kreeg ik te horen dat ik verdacht wordt van fraude oplichting en diefstal...

Ik wilde hier verder over praten maar kreeg te horen dat ik naar NL moest om dit af te handelen. Doordat ik pas begonnen ben met een studie op curacao is hier dus niets verder mee gebeurt, ook kon ik geen uitleg krijgen over welke feiten het zou gaan. En kunnen agenten op Curacao mij ook niet meer vertellen.

Hoe kan ik hier iets meer van te weten krijgen? de politie wil mij niets meer vertellen dan dat ik verdacht ben en ik moet maar naar Nederland om het verder uit te zoeken, ook kwam ik er net achter dat ik maar mag vergeten om de zomervakantie in de VS te spenderen, omdat ik daar aan de grens geweigerd zou worden door deze feiten, hoe kan ik dit weer goed maken??

ik ben radeloos, Help AUB !!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roadie

#2 , 31 mei 2008 10:32

De radicale oplossing: als je onschuldig bent, waarom dan moeilijkheden gaan zoeken?

Ga naar Nederland (er zal niet anders opzitten) en klaar de situatie uit.
Als je onschuldig bent, hoef je niets te vrezen.

Reclame

Terug naar “Andere”