#14 , 20 mar 2012 16:20
ik was daar om te beginnen om klacht tegen de dader te doen,de inspecteur deed al moeilijk omdat er een verklaring van me afgenomen was toen ik in vrijheid werd gesteld
ik zei dus da is een verklaring die jullie wouden en geen klacht en burgelijke partij stelling die ik wil
het was een inspecteur die raad ging vragen toen bij een officier
dus mijn verhaal gedaan en de inspecteur zei toen tegen mij dat ik daar geen klacht kon doen ivm de agenten
hij zei toen ook wel dat ze de betreffende agenten zouden ondervragen
dit vond ik dus wel zo van vertrek maar en zullen de agenten wel aanpakken wa ik dus niet geloof
ik heb ondertussen een mail gestuurd naar comite p met het hele verhaal ook dat ik de agenten verandwoordelijk hou en de stad voor de kletsen die ik kreeg
dikke neus en blauw oog is zo erg ni maar had niet moeten gebeuren de rolluik voor de deur is erger,vervangen rond de 1200 euro zijn vanmiddag hier geweest
ook van het onwettig arresteren heb ik geschreven,de overbuur heeft het gezien en wil het bevestigen een man van 75
dezelfde mail wou ik doorsturen naar het hoofd van de politie hier maar dacht te wachten op conite p
denk omdat de inspecteur al moeilijk deed er toch niets van zou komen en de comissaris tja zal zijn mannen ook wel beschermen,misschien is hijzelf wel verandwoordelijk
de namen of dienstnummers van de agenten kreeg ik ook niet,ik moest maar een raadsman nemen zei hij
wat in hun verslag staat weet ik dus niet ook niet wie de bevoegdheid had
zal ik toch nog de mail doorsturen naar de korpschef die ik aan commite p deed of persoonlijk
ik ben er zelf niet zo in thuis en was buiten de aanhouding vandaag voor de eerste keer op het politiebureau
alles samen heb ik daar vandaag voor mijn klacht bijna 2 uur en half gezeten en vond het welletjes dat hij steeds naar de officier ging raadvragen
ikzelf heb die officier dus niet gezien,de inspecteur vertelde mij alles nadat hij steeds terug ernaar toen ging
zijn naam en rang staat op mijn verklaring
misschien dat de inspecteur niet bevoegd was om mijn klacht tegen de agenten op te nemen dat weet ik niet,maar hij zei ook niet wat ik moest doen
bij het verlaten van het verhoor zei hij dat ze de agenten zouden ondervragen over het gebeuren niet dat ze me op de hoogte gingen houden
mvg