Aanvraag tot mondeling onderhoud bij procureur des konings

Technowoman
Topic Starter

Aanvraag tot mondeling onderhoud bij procureur des konings

#1 , 21 mar 2011 17:47

Geachte,

Ik zou graag een mondeling onderhoud met de procureur des Konings willen hebben om een inzage van verschillende dossiers te willen zien om mijn verleden te verwerken .
Ik weet enkel niet zo goed wie ik zo een brief kan opstellen;
ik weet wel tot welke rechtbank ik me moet wenden en dat het beter aangetekend is;
Maar hebben jullie geen vb hoe men zo een brief kan opstellen op een beleefde manier.
Ik heb enkel 1 kans en ik wil die kans ten volle gebruiken;
Daarom zijn tips echt welkom.

bedankt op voorhand,

Mvg,

technowoman

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float

#2 , 21 mar 2011 18:50

Wat is uw rol in die dossiers?

float

#3 , 21 mar 2011 19:42

Art. 125. In criminele, correctionele en politiezaken en in tuchtzaken mag geen uitgifte of afschrift der akten van onderzoek en rechtspleging worden afgeleverd zonder uitdrukkelijke machtiging van de procureur-generaal bij het Hof van beroep (...). Op haar verzoek echter wordt aan partijen een uitgifte van de klacht, de aangifte, de bevelschriften en de vonnissen verstrekt. (KB 28 december 1950 Algemeen reglement op de gerechtskosten in strafzaken)

Als u dat heel goed kunt motiveren zal hij u normaal inzage toelaten.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 23 mar 2011 14:47

Toch graag wat meer details .... ook qua tijdspanne en waarover het 'mogelijk' zou gaan en in welke hoedanigheid u zou zijn.
U kan mij of float ( die zal ook wel antwoorden) steeds een pb sturen

float

#5 , 24 mar 2011 17:26

't is ondertussen al via pb opgelost :)
Dossiers van 1997 en zoon/dochter van 'dader'

Terug naar “Andere”