Hallo,
Doordat de buren hun zin in de rechtbank maar niet krijgen ivm een vochtige muur pesten de buren ons.
Onze verzekeraar en hun verzekeraar liggen al een goede 5 jaar te procederen.
Wij negeren hun zoveel we kunnen, maar recentelijk kreeg ik een brief van de provincie gouverneur dat ze me het recht tot wapens houden wouden ontnemen op basis van de burenruzie (ik heb geen wapens, maar als mijn vader ooit komt te overleiden wil ik de zijne wel overnemen). Bij het document van de provincie zat een lijst van Meldingen die de buurman bij de politie was gaan indienen.
Na wat onderzoek ben ik te weten gekomen dat als je naar de politie gaat en er niets strafbaar gebeurt is ze een melding bij je naam plaatsen.
Ze moeten je van de melding niet op de hoogte brengen en blijkbaar moeten ze ook niet onderzoeken of de melding juist is of niet.
In een van de meldingen van de buurman stelt hij dat ik een jager zou zijn en vuurwapens zou bezitten. Dit klopt helemaal niet.
Als ik de politie vraag kan dit verwijdert worden zeggen ze dat kunnen we niet...
In een andere melding van de buurman stelt hij dat we agressief zijn en dat hij bang van ons is hij vraagt de politie om te bemiddelen ivm de vochtige muur. Zij sturen hem naar het vredegerecht. Sic daar procederen onze verzekeringen al een goede 5 jaar rond.
Op het internet vind ik niets terug over Meldingen en hoe je meldingen met duidelijk foute info kan verwijderen.
Is er hier iemand die meer weer over die meldingen en hoe je te werk moet gaan om duidelijke leugens ... voorbeeld ik ben geen jager en heb geen jaag verguning, te laten verwijderen? Moet je hiervoor een Klacht neerleggen bij de politie?