mag de politie in je huis als de voordeur open staat?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: mag de politie in je huis als de voordeur open staat?

#31 , 05 mar 2011 16:03

Waren in bezit van IK maar hadden geen bron van inkomsten... geen middelen van bestaan en GEEN vaste woonplaats

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
EvilFreD

#32 , 15 mar 2011 12:20

Geachte Heer,

Ik informeerde mij verder over de stand van zaken van mijn wetsvoorstel omtrent woonstschennis en ik kan u het volgende meedelen.

In de Senaat werd het wetsvoorstel opnieuw ingediend onder het nummer 5-648 en ondertekend door Rik Torfs, Dirk Claes en Peter Van Rompuy. Er is nog wel geen dagstelling in de commissie justitie van de Senaat.

Ook in de Kamer voor Volksvertegenwoordigers werd mijn wetsvoorstel hernomen onder het stuk nummer 53-1266 en werd ondertekend door S. Vercamer, L. Dierick, R. Terwingen en L.Van der Auwera. Ook hier is er nog geen agendering.

Met de meeste achting,

Tony VAN PARYS
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#33 , 15 mar 2011 14:43

wetsvoorstel is geen wet dus niet van toepassing :(

Reclame

EvilFreD

#34 , 15 mar 2011 15:08

We moeten het derhalve nog even doen met 'er wordt aan gewerkt'. :)
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Terug naar “Andere”