Overtreding DE LIJN wegens art 64.6

JohnD
Topic Starter

#16 , 29 nov 2009 15:27

Ik wil hier updaten dat ik de boete, na een klacht en schriftelijke tegenargumentatie van DeLijn, per ongeluk heb moeten betalen. Na de tegenargumentatie van De Lijn krijgt men idd. nog een maand om te anwoorden op hun argumentie. Ik was die tijdspanne overschreden/vergeten, en heb dus tegen mijn zin betaald.

Ik had wel een aantal bijkomende argumenten die ik hier niet vermeld heb.

Wat ik wel wil zeggen is dat ik reeds 4x een boete van DeLijn betwist heb voor de rechtbank en 3x de zaak gewonnen heb. Voeg daarbij nog dat ik na het leveren van een kommentaar bij 2 andere boetes, ook 2x niets meer van hen gehoord heb. Je kan dus wel zeggen dat ik een "historiek" bij DeLijn heb.

Dat DeLijn over het algemeen niet zo "koosjer" werkt, weten vele burgers niet. Ook het feit dat de interne keuken ook niet dat is wat ze moet zijn, bewijzen de ettellijke stakingen. Zoland de top blijft knoeien en de reizigers en het eigen volk (min de controleurs), niet respekteert veranderd er niets.

Maar ik ga toch gebruik maken van de raad van een poster om i/h vervolg te zwijgen. Wat niet wil zeggen dat mijn klachten niet schriftelijk zullen gebeuren.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”