Marcus’
Punt is hier niet bevoegdheid mobiliteit. Wel beroep tegen een beslissing van een ondergeschikt bestuur.
En dus niet voor binnenlands bestuur, waar de vraagsteller moet zijn met klachten over een beslissing van CBS of gemeenteraad.Minister Peeters is bevoegd voor mobiliteit.
De klachtenprocedure stipt volgen -en zeker de termijnen respecteren- is de enige manier om een beslissing van de gemeente aan te vechten.Je hebt gelijk als je wil er een procedurekwestie van wil maken.
Met "aftoetsen" zal vraagsteller niets bereiken.Kort samen gevat, mij gaat het niet om een klachtenprocedure maar over een aftoetsen.
Kan nietHet is nu nog steeds een "proefopstelling" ; deze werd door de mobiliteitsraad beslist, noch de gemeenteraad, noch het college heeft zich hierover uitgesproken.
Uw "advies" betekent dat de bewoners er alvast 1 mogelijke manier om dit weg te krijgen met de vuilkar meegeven ...Hartelijk dank voor uw antwoord. Ik had al zo een vermoeden. Als ik u goed lees, dan is er nog geen beslissing en is er nog geen grond voor een hoger beroep. Het aftoetsen krijgt dan ook zijn volle betekenis.