opgepakt met coke

jagello
Topic Starter

opgepakt met coke

#1 , 13 okt 2009 19:04

Hallo,

ik ben een drie tal dagen geleden opgepakt met coke.
Wat ik bij had was één lijn. Ik ben minderjarig.
Ik heb mijn gegevens verteld en ook een soort verklaring afgelegd.
Ik heb echter niks moeten ondertekenen. Er werden nog twee andere vrienden opgepakt. Allebei met wiet. De een was meerder jarig en de andere niet. De minder jarige heeft wel zijn verklaring ter plekke moeten tekenen.
Wat zijn mijn kansen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 okt 2009 19:42

Hoeveel minderjarig?

jagello
Topic Starter

#3 , 13 okt 2009 19:45

Hoeveel minderjarig?
We waren met zever. Drie werden opgepakt, waaronder ik.
Ik had coke en ik ben minderjarig.
De andere twee hadden wiet en één van de twee was ook minderjarig.

Reclame

jagello
Topic Starter

#4 , 13 okt 2009 19:46

Hoeveel minderjarig?
ik ben van juni... 1992

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 14 okt 2009 16:45

Daar is geen gedoogbeleid ivm coke
PV is opgesteld en uw ouders zullen verwittigd worden.
het zal de jeugdrechter zijn die dan verder zal beslissen welke maatregelen worden opgelegd.

Een goede raad noch de wiet noch coke zijn een goede basis om uw toekomst op te bouwen. Laat het bij die ene keer (of beter) laat dit de laatste keer zijn. Niet luisteren naar wat de 'goede' vrienden zeggen.

Wandel eens naar een Free-clinic en zie eens wat voor wrakken daar rondlopen.
Enig idee hoeveel er per jaar gevonden worden net op tijd of net te laat?

jagello
Topic Starter

#6 , 14 okt 2009 17:05

Daar is geen gedoogbeleid ivm coke
PV is opgesteld en uw ouders zullen verwittigd worden.
het zal de jeugdrechter zijn die dan verder zal beslissen welke maatregelen worden opgelegd.

Een goede raad noch de wiet noch coke zijn een goede basis om uw toekomst op te bouwen. Laat het bij die ene keer (of beter) laat dit de laatste keer zijn. Niet luisteren naar wat de 'goede' vrienden zeggen.

Wandel eens naar een Free-clinic en zie eens wat voor wrakken daar rondlopen.
Enig idee hoeveel er per jaar gevonden worden net op tijd of net te laat?
ja oké, maar ik moest toch iets hebben ondertekend, anders kunnen ze toch erin zetten wat ze willen...

JohnD

#7 , 23 nov 2009 22:15

ja oké, maar ik moest toch iets hebben ondertekend, anders kunnen ze toch erin zetten wat ze willen...
Ja en neen, die mensen zijn beedigd. Dat wil "bijna" zeggen dat ze niet kunnen liegen. En ze kunnen (LOL) dus ook bijna geen leugen op papier zetten.

Pak je rijdt toevallig met je Porsche door de rode lichten op een van de weinige plekken in Vlaanderen waar nog geen flitsbakjes staan. Je hebt dan toch ook niet getekend dat je door dat dat rode licht reed ? En toch zal de politie die je een PV geeft omdat ze gezien hebben dat je door het rode licht reed, geloofd worden. Jij word dus niet geloofd. En als je dan een lijntje gesnoven hebt, word je natuurlijk al helemaal niet meer geloofd.

En luister naar de goede raad van F. Geen gesnuif meer !
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Andere”