#7 , 06 mar 2020 13:54
Er zit echt niets meer achter. Alleen de beschuldiging doet zeer. De onderzoeksdaden vind ik normaal en ook belangrijk, alleen dat er geen uitspraak ten gronde is maar een schuld blijft hangen stoort me echt. Ik be inderdaad gaan plassen in een wei. Op het moment ik terug naar auto wandel en broek sluit moet dat meisje gepasseerd zijn vermoed ik. Het was donker en stond achter de wagen dus bij aanrijden heeft ze me waarschijnlijk niet gezien. Ik weet zelf niet wie het is. Zij heeft verklaard dat ze mijn geslachtdeel heeft gezien.. Ik heb er zelf geen besef van dat ze gepasserd is. Zij neemt die weg naar school en ik naar mijn werk, dus komen we elkaar blijkbaar geregeld tegen. Politie doet hun werk en procureur schrijft brief. Politie zegt dat het een meisje van 13 is. In.mei vraagt politie me om een andere weg te nemen, welke ik ook zonder aarzelen ook doe Ze had net een klacht neergelegd omdat ik haar boos zou aangekeken hebben bij het voorbijsteken. Ze reed op een brommer. Ik stop aan een kruispunt en neem iets van de passagiersstoel, ze was gaan lopen voor ze kon zien wat.
De dag tevoren heb ik mijn moeder begraven ,dus zat ik inderdaad niet vrolijk in de wagen, maar eerder verdwaasd droevig. Ik stopte aan het kruispunt omdat mijn telefoon afging. Eerst heb ik rondgekeken of ik geen wagens hinderde. Kan me niets va een brommer herinneren. Dat laatste verhoor heb ik gedaan met advokaat en heeft welgeteld 10 minuten geduurd. Ik maakte nog de opmerking dat een 13 jarige niet met brommer mag rijden. Ze bleek 17 te zijn. Daarna vertelde de politie nog dat ze eens met dat meisje gaan praten. Zelf neem ik dat meisje niets kwalijk, is rap bang, maar ken haar niet, dus oordeel ik niet. Alleen voel ik me slecht omdat niemand van justitie een uitspraak ten gronde doet voor onschuld. Nu blijft de schuld/onschuld openstaan. Dat voor feiten naar minderjarigen vind ik echt niet leuk. Een gunst aanvaarden voor iets dat ik niet gedaan heb, is dat niet een beetje toegeven? Vandaar mijn bezorgdheid. Ik werk mee, maar niemand antwoord op mijn vragen hoe komt het leeftijdsverschil? .... Dat is mijn kant.