U geeft juwelen aan iemand als "cadeau" , terwijl u die eigenlijk niet eens gekocht heeft, maar als "demo" meekrijgtMomenteel is de relatie gedaan en zou ik graag de juwelen terug hebben maar zij weigert.
Kan dit wel gebeuren als ik een document heb van de winkel dat deze als demo waren en na de reis terug gegeven moesten worden aan de winkel?
Ik heb hier een borg voor betaald die ik dreig kwijt te geraken
Dat enkel toont dat u goederen wegschenkt terwijl ze niet van u zijn ... wat denkt u daarmee te kunnen bereikenEen geschreven document van de handelaar?
De handelaar gaat denk ik beter af zijn met de schadevergoeding die u nu gaat moeten betalen, langs die kant zou ik geen hulp verwachten.Ik weet dat het heel moeilijk is om iets terug te krijgen, maar ik gun het haar niet om er mee te pronken. Er moet toch een manier zijn om dat terug te krijgen. Een geschreven document van de handelaar?
De definitie van diefstal is hier niet bruikbaar. " Iets bedrieglijk wegnemen wat een ander toebehoort."Probeer klacht neerleggen wegens diefstal bij de politie met de redenering hierboven. U kan niet iets wegschenken wat uw eigendom niet is. Ik zeg niet dat het gaat lukken, maar een andere optie zie ik niet.
Probeer klacht neerleggen wegens diefstal bij de politie met de redenering hierboven.
Inderdaad, maar Rigger heeft net dàt dus wél gedaan.U kan niet iets wegschenken wat uw eigendom niet is.
Zou ook wel kunnen resulteren in een klacht wegens valse aangifte ... tégen onze Vraagsteller.Ik zeg niet dat het gaat lukken