Beste lezers,
sedert enkele weken zijn wij ingetrokken in een nieuwe woonst (app) gelegen in de stad. Reeds verscheidene nachten is onze rust verstoort door onze buren (huurders). Blijkbaar jonge gasten die aan de drank en drugs zitten. Ze staan te roepen tieren en brullen uit de ramen aan de voor en achterkant. De politie is hier al enkele nachten komen optreden, maar de overlast blijft duren. Een raam aan de achterkant geeft rechtstreeks uit op ons terras (erfdienstbaarheid van zicht en licht verkregen door verjaring). Blijkbaar heeft men nu ook al via het raam toegang verschaft tot ons terras en vernielingen aangebracht (gebroken terrastegels).
Dit gaat nu uiteraard verder dan alleen maar wat nachtlawaai. Wij beginnen ons ook onveilig te voelen.
Ik heb de huurders nooit aangesproken over hun gedrag (lijkt me niet het beste plan aangezien die sowieso niet voor rede vatbaar zijn).
Wat kan ik ondernemen om dit te doen stoppen?
Ik ga uiteraard klacht neerleggen bij de politie. Ook zou ik de eigenaar willen aanschrijven over het gedrag van zijn huurders.
Kan ik verder nog iets ondernemen?
thx