Zoals ik reeds zei, België kan alleen vervolgen voor feiten gepleegd in het buitenland als die feiten daar ook strafbaar zijn.
Als uw advocaat dat beweert moet u dringend een andere zoeken.
Volgens mij moet u dat artikel dat u gepost heeft eens goed lezen. Het vertelt dat Belgie ksan vervolgen voor feiten gepleegd in het buitenland strafbaar volgens het Belgisch strafwetboek.
België kan niet vervolgen dat feiten in dat buitenland niet strafbaar zijn. Aanranding van de eerbaarheid is op de Filippijnen niet strafbaar.
U zegt dat ik van advocaat moet veranderen. Bent u soms advocaat???? Mijn advocaat is trouwens een befaamd advocaat en weet perfect met wat hij bezig is. U zegt dat ik zeker kan vervolgd worden, wel mijne beste zelfs de procureur twijfelt eraan. Ik heb hem horen zeggen dat hij niet zeker is of het Belgisch gerecht bevoegd is.
Denkt u dat het mogelijk is als ik dat daadwerkelijk zo gedaan dat ik op vrije voeten zou rondlopen, voor zoiets ga je in voorarrest.
Ik ben gearresteerd geweest op bevel van de procureur des konings op 8 november 2014. Na het verhoor heeft hij mijn vrijlating bevolen ipv naar de onderzoeksrechter. Wel als het openbaar zo zeker is van schuld waarom laten zij mij vrij???
Wie zijt gij meneer roharro om te beweren dat het er niet goed voor mij ziet?
Bent u soms dossierinzage over mij gaan doen?
Wel ik daag u uit, ga maar eens samen met mij samen dossier inzage doen.
Ik geeft je op een blaadje dat je zult zeggen "ik begrijp totaal niet waarom men u vervolgt?"
Waarom?
Medisch onderzoek van de kinderen op sexueel misbruik, slagen en verwondingen, verwaarlozing: negatief.
Videoverhoor van mijn dochter: negatief
Onderzoek van de laptop geheel negatief.
Verslag van de school van Yanina in mijn voordeel.
en zo kan ik nog doorgaan, maar dat ga ik jullie besparen
Algemeen besluit van de dossier GEEN BEWIJZEN.
Gelooft u me niet meneer roharro, denkt ge dat ik hier uit mijn duim ziet te zuigen.
Ohh ik vergat nog het verslag van dokter Chris Dille, uiterst positief: geen reden tot internering, woord tegen woord maar zegt erbij dat hij eerder mijn woord geloofd, geeft zelfs het advies aan het hof om mijn vrouw eens psychiatrisch te onderzoeken wat zij spreekt zich voortdurend tegen.
Of is het zo omdat mijn vrouw het zegt dat het ook gebeurt is???? Dus als zij zegt dat ik iemand vermoord heb, dan is dat ook zo???? Komaan hé ernstig blijven.
Dus meneer roharro waarop baseer jij om te zeggen dat het er voor mij niet goed uitziet?