Ik heb een boete gekregen voor het gebruiken van een gsm tijdens het rijden met de auto.
Auto, plaats en tijd kloppen: ik was daar inderdaad met mijn auto, maar ik bezit geen GSM(!!!)
Wat nu?????
Ik had niets in mijn hand, enkel het stuur.....wat had u dan wel in uw handen?
vergissen is menselijk, maar u moet toch iets in uw handen hebben gehad dat op een gsm trok . . .
Moeten ze mij dan niet eerst doen stoppen om effectief te controleren? Zo kunnen ze denken veel gezien te hebben dat er niet echt was, bv: naakt achter het stuur, lading drugs...PV geldt als bewezen tenzij u het tegendeel kan bewijzen. Verklaring dat u geen GSM heeft is al een begin, maar ik vrees niet voldoende (u kan altijd een pre-paid kaart hebben, of de GSM van iemand anders gebruiken).
Ik had niets in mijn hand, enkel het stuur.....wat had u dan wel in uw handen?
vergissen is menselijk, maar u moet toch iets in uw handen hebben gehad dat op een gsm trok . . .
Droeg wel grote oorbellen...maar die lijken helemaal niet op een gsm....
Heu... wat brengt dit op, als ik vragen mag? Wat hoop je hiermee te kunnen bewijzen?indien u hier de waarheid spreekt, dan is het beste dat u kan doen foto's trekken van u in de wagen in de zelfde omstandigheden als het moment van verbalisatie.