Bij het achteruitrijden op de parking van een kliniek reed ik tegen een betonpaal. Ik beschik over een volledige omnium die eigen schade dekt zonder franchise indien de herstelling bij een door mijn verzekeraar erkende garage gebeurt. Dekt een omnium ook de eigen schade op een parking? Ik heb daar al veel tegenstrijdige berichten over gehoord!
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)
Hebt u aangifte gedaan bij het ziekenhuis ( kan openbare parking zijn) .. in elk geval is eigenaar paaltje ook betrokken en MOET in kennis gesteld worden anders is het vluchtmisdrijf.
Heb mijn polis natuurlijk eerst gelezen! Er staat hierover niks vermeld.
De betonpaal waartegen ik reed was niet beschadigd, enkel mijn wagen heeft schade.
Ik zie eigenlijk niet in waarom niet. Het maakt toch niet uit of je nu op privéterrein of op de openbare weg schade berokkent aan je eigen wagen, zolang die schade maar niet opzettelijk is.
en waaruit trek jij de conclusie dat de betonpaal niet beschadigd is.
Gezien er dus geen contact is geweest met de eigenaar van de paal is dit een eenzijdige beslissing uwerzijds en heeft de eigenaar geen kans om tegen te spreken.
U bent onbekend tgo de eigenaar dus pleegt u vluchtmisdrijf/ beschadiging of vernieling van afsluiting.