auto's hebben toch ook veel een verschillende diameter van wielenze kunnen toch moeilijk voor elke brommer andere curvometers hebben? aangezien brommers niet allemaal dezelfde diameter van wiel hebben kunnen ze deze dus niet ijken, zo lijkt mij toch. dus kan je toch te snel rijden zonder probleem want ze kunnen toch je echte snelheid niet meten met de curvometers en flitsen gaat ook niet want een brommer heeft geen nummerplaat.
de auto's die worden geflitst door de snelheid waarmee ze vooruitbewegen, dat heeft niets met de diameter te maken. als een auto met 15duim velgen tegen 70km/u of met 20duim velgen tegen 70km/u aan komt rijden is hetzelfde, alleen de wielen van de 15duim draaien sneller.auto's hebben toch ook veel een verschillende diameter van wielenze kunnen toch moeilijk voor elke brommer andere curvometers hebben? aangezien brommers niet allemaal dezelfde diameter van wiel hebben kunnen ze deze dus niet ijken, zo lijkt mij toch. dus kan je toch te snel rijden zonder probleem want ze kunnen toch je echte snelheid niet meten met de curvometers en flitsen gaat ook niet want een brommer heeft geen nummerplaat.
ik denk dat ze bij brommers vooral de afgelegde afstand meten en niet een formuletje met diameter en???
iddbij een brommer zetten ze het wiel op de rollen en meet deze hoe snel het wiel draait. dat is dus geen juiste snelheid vanwege de verschillende diameters.