Ik ging een weekje op vakantie aan zee samen met man en kids.
Na 45 minuten te hebben rondgereden op zoek naar een parkeerplaats op een redelijke afstand van ons appartement gaven we het op en zei mijn man dat hij voor de deur ging parkeren om alles uit te laden en de wagen nadien te vertrekken.
Na laatste koffers uit de auto te hebben gehaald doet hij die op slot, komt hij ermee naar boven, en op het moment dat hij de laatste koffer binnenzet zie ik vanop het terras een combi aankomen.
Tegen de tijd dat hij met de lift terug beneden was (zaten op het zevende), meen ik gezien te hebben dat ze onze nummerplaat hebben opgeschreven.
Bord dat daar stond was verboden te parkeren, dus rode rand met 1 streep door en blauwe achtergrond.
Nu zei mijn schoonbroer mij dat bij laden en lossen de wagen daar moet staan met koffer open en sleutels op het contact.
Maar kom zeg, da’s vragen om die auto te stelen.
Kan ik nu nog zeggen : wij waren aan het lossen, of heeft dat lossen enkel betrekking op commerciële doeleinden?
Als ze daar een minuut later terug waren komen zien waren we weg natuurlijk, mijn man stormde buiten op het moment dat de agenten het hoekje om reden ...
Graag advies ...