flyeren achter de ruitenwisser is bij wet verboden en staat hetzelfde als dumpen van zwerfvuil,
Effe een discussie op een mtb forum.
in de wegcode vind ik er niets van terug.
Is er iemand die hier iets meer over weet?
Streets
Hier vind je alvast wat antwoorden.flyeren achter de ruitenwisser is bij wet verboden en staat hetzelfde als dumpen van zwerfvuil,
Effe een discussie op een mtb forum.
in de wegcode vind ik er niets van terug.
Is er iemand die hier iets meer over weet?
Streets
het gaat erover of je wettelijk een ruitenwisser kan opheffen om er een flyer onder te steken.Sluikstorten is het storten van afvalstoffen op plaatsen waar dit wettelijk of reglementair verboden is, of afvalstoffen die gestort of achtergelaten worden op niet-reglementaire tijdstippen of in niet-reglementaire recipiënten.
Wielklem?Maar wat is het verschil tussen een flyer en een persoonlijk bericht?
Volgens Wikipedia: Een flyer is een pamflet voor reclame of propaganda.
Persoonlijk erger ik mij aan die praktijk als het gaat om reclame of propaganda.
Wij hebben hier talloze wildparkeerders al met briefjes onder de ruitenwisser gewezen op hun hinderlijke en gevaarlijke daad. Soms waren die briefjes handgeschreven maar een bepaalde periode had 'de straat' dergelijke berichtjes laten kopiëren met als doel ze onder de ruitenwissers van wildparkeerders te plaatsen. Dit was het gevolg van een wijkvergadering met kwartieragenten.
Hoe kan men anders met de bestuurder van een geparkeerde auto communiceren? Ze mogen dan al blij zijn dat ze geen boete hebben gekregen.