Uw dashcam geeft enkel wat u hebt opgenomen.
Ik herinner me een zaak in B waar er filmpjes op het internet verschenen maar waar gelukkig andere beelden bestonden die ook het stuk ervoor en daarna in beeld hadden gebracht.
KloptEen politieambtenaar is 24/24 bevoegd op elke centimeter van het Belgische grondgebied en mag dus perfect een boete schrijven buiten zijn/haar diensturen.
Uit die natte droom zou je wel eens kunnen ontwaken met de droge woorden "de tijd wanneer deze beelden vastgelegd zijn, is niet met een geijkt toestel vastgelegd" (in de veronderstelling dat ze aan de camerabeelden van uw dashcam VS. het woord van een politieagent, al voldoende waarde als tegendeel van bewijs geven).Dus: Dashcam kopen met voldoende grote kaart, die 2 weken aan video kan opslaan.
Mijn natte droom is beboet worden, en dan naar de rechter gaan en hem bewijs van het tegendeel te laten zien. En dan hopen dat ik de flik kan aanklagen.
Ik ben dus tegen het 'woord van de agent als bewijs'Uit die natte droom zou je wel eens kunnen ontwaken met de droge woorden "de tijd wanneer deze beelden vastgelegd zijn, is niet met een geijkt toestel vastgelegd" (in de veronderstelling dat ze aan de camerabeelden van uw dashcam VS. het woord van een politieagent, al voldoende waarde als tegendeel van bewijs geven).Dus: Dashcam kopen met voldoende grote kaart, die 2 weken aan video kan opslaan.
Mijn natte droom is beboet worden, en dan naar de rechter gaan en hem bewijs van het tegendeel te laten zien. En dan hopen dat ik de flik kan aanklagen.