Dit is u zaak niet, jij moet zien dat je door je examen geraakt moeilijk of dubbel zinnig dit is van geen belang, elke dag slagen er honderden in dit examen, de conclusie is dat je onvoldoende kennis heeft en dit zal men je bijbrengen in deze cursus.
+ er rijden andere gevaarlijke ouderen op de straat die enkel met een rolstoel zouden mogen rijden, maar daar worden geen proeven meer of zwaardere proeven voor afgenomen, ze mogen al blij zijn als sommigen weten welke dag het is.
Die rolstoelen rijden meestal NIET op de openbare weg, maar op de stoep, tenzij jij daar ook rijdt met uw wagen. Die mensen zitten gewoonlijk ook niet vrijwillig in die stoel, terwijl jij wel vrijwillig in een wagen stapt. Daar mag dan wel iets tegenover staan.I
+ er rijden andere gevaarlijke ouderen op de straat die enkel met een rolstoel zouden mogen rijden, maar daar worden geen proeven meer of zwaardere proeven voor afgenomen, ze mogen al blij zijn als sommigen weten welke dag het is.
Ter info: de stoep is een deel van de openbare weg. U bedoelt dat ze zich niet op de rijbaan begeven.Die rolstoelen rijden meestal NIET op de openbare weg, maar op de stoep, tenzij jij daar ook rijdt met uw wagen. Die mensen zitten gewoonlijk ook niet vrijwillig in die stoel, terwijl jij wel vrijwillig in een wagen stapt. Daar mag dan wel iets tegenover staan.
In het verkeer zijn er doorlopend ook onduidelijke situaties waarbij je een kezen moet maken. Als je die vragen niet snapt, is uw plaats niet op der openbare weg.
Dit is zeer kort door de bocht !!
' 95% is geldklopperij
,
Zo voldoende, dat u tweemaal niet slaagt in een theorie-examen .....Ik beheers mijn theorie voldoende.
Die vragen zijn zodanig opgesteld dat er 1, en slechts 1 antwoord juist is. De andere antwoorden zijn ofwel fout, ofwel onvolledig. U dient er het juiste en meest volledige antwoord uit te pikken.Het is hoe ze de vragen op het examen stellen die zijn zo dubbelzinnnig. Op mijn proefexamen via vab site had ik altijd 47-50 punten, via rijbewijsonlinesite ook. Daar zijn de vragen niet dubbelzinnig. Moet je uiteindelijk je examen afleggen en je krijgt van die rotte dubbelzinnige vragen waar ik dan verkeerd op antwoord. Ook gewone kleine fouten Laar sommige vragen zijn gewoon zo onduidelijk geformuleerd waardoor je ze doen twijfelen. Ik kan je genoeg voorbeelden geven. Voor mijn praktijkexamen was ik meteen geslaagd. Dan moet je ook alle verkeersborden kennen e, of je bent gebuisd.
Dit heeft niks te maken met het feit dat u niet slaagt in uw theorie-examen. Dus is een argument dat uw zaak geenszins zal vooruit helpen.+ er rijden andere gevaarlijke ouderen op de straat die enkel met een rolstoel zouden mogen rijden, maar daar worden geen proeven meer of zwaardere proeven voor afgenomen, ze mogen al blij zijn als sommigen weten welke dag het is.