Naar de rechtbank gaan heeft voorbereiding nodig wanneer ik hier type op dit forum voorbereid ik niets zelf een advocaat heeft enige voorbereiding nodig
Vergeet niet dat de politierechter u allerhande vragen kan stellen. U kan zich onmogelijk voorbereiden op alle mogelijke vragen die de rechter u kan stellen. In zo'n geval zou een advocaat "de schade kunnen beperken" indien u een "dom" antwoord geeft aan de politierechter.
Dit is inderdaad een forum, maar met wat u hier allemaal zegt, is het voor de andere forumgebruikers overduidelijk dat u geen schuldinzicht hebt en u enkel geïntereseerd bent in een zo laag mogelijke straf voor een héél zware verkeersovertreding. Een politierechter is geen uil. Die stelt u gerichte vragen om te peilen naar uw schuldinzicht en zal zéér snel doorhebben wat voor iemand er voor hem staat. De poltierechter is intelligenter dan u, wees daar maar zeker van.
Anyway, laat ons weten hoe dit afloopt. 183 is onwaarschijnlijk veel te hard en verdient in mijn ogen zwaar bestraft te worden. Zeker aangezien u niet inziet u gevaarlijk en onverantwoord uw gedrag was.