Ik kaapte deze thread nu net omdat het een topic is dat gerelateerd is aan dat van mij.Om te beginnen is het redelijk onbeleefd (en onduidelijk om te volgen) om een ander thread te kapen. Beter een nieuwe starten.
Daarnaast, uw mening is inderdaad niet van tel, waar u 50 mag rijden dient u zich hier aan te houden. En hoewel wel erg voor u, is het overlijden van een familielid geen noodsituatie. Rechter zal hier geen rekening mee houden, dus beter betalen.
Niet noodzakelijk. In mijn familie was dat geen geldig excuus. Tijdstip werd ook bewezen met geboorteakte etc, maar helaas.Dan wordt je boete geseponeerd. En mijn man kan het weten.En als je geflitst zou zijn wanneer je je hoogzwangere vrouw vlug naar het moederhuis zou voeren ?
Moest je dan véél meer betalen uiteindelijk? Of werd jou dan gewoon een minnelijke schikking gestuurd met 10€ extra boete?Niet noodzakelijk. In mijn familie was dat geen geldig excuus. Tijdstip werd ook bewezen met geboorteakte etc, maar helaas.Dan wordt je boete geseponeerd. En mijn man kan het weten.En als je geflitst zou zijn wanneer je je hoogzwangere vrouw vlug naar het moederhuis zou voeren ?
Voor die agent of dat bakje langs de weg zijn die dagen niet anders dan andere dagen. Uw uitleg als zouden ze U zoeken slaat dus nergens op. U kiest er op dat moment zelf voor om te snel te rijden. Mocht U niet bewust te snel gereden hebben, doet U er in de toekomst misschien goed aan om op momenten dat U emotioneel in de war bent het stuur aan iemand anders te laten. Het in het verkeer namelijk bepaald gevaarlijk uzelf niet onder controle te hebben achter het stuur.Ik word gewoon irritant van het feit dat ik al jaren niet meer geflitst ben op 'gewone' dagen. Neen, bij het overlijden van m'n vader, kritieke toestand van m'n vrouw .. ik bedoel .. ze weten me echt te vinden hoor. Dan hoor je collega's opscheppen over hun zware voet en die worden nooit gepakt. Maar mij hebben ze wel aan hunne rekker ..
AkkoordVoor die agent of dat bakje langs de weg zijn die dagen niet anders dan andere dagen.
U begrijpt wel wat ik bedoel. Ik weet natuurlijk wel dat het puur toeval is dat ik telkens geflitst word op momenten dat er iets ergs gebeurd is in de familie. Laten we dit gewoon héél brute pech noemen? Als ik 5x per jaar té hard rijd zal het véél zijn. (Waarvan 4x omdat het bord slecht opgesteld staat) Als ik dan nét beboet word op zulke dagen, dan word ik toch triest hoor.Uw uitleg als zouden ze U zoeken slaat dus nergens op. U kiest er op dat moment zelf voor om te snel te rijden.
Dat weet ik ook wel.De zware voet van uw collega's is niet relevant in deze zaak
Niet overdrijven. U praat als een advokaat van justitie die mijn woorden gaat misbruiken om tevens mijn rijvaardigheid in vraag te stellen en te pogen mijn rijbewijs ook nog eens door de schredder te malen. Dat is echter helemaal niet bewezen. Ik reed ook géén 120 hé en ik zwalpte ook niet langs de weg want dan had de politie mij vast en zeker tegen gehouden (Het was een bemande camera)Mocht U niet bewust te snel gereden hebben, doet U er in de toekomst misschien goed aan om op momenten dat U emotioneel in de war bent het stuur aan iemand anders te laten. Het in het verkeer namelijk bepaald gevaarlijk uzelf niet onder controle te hebben achter het stuur.
Je doet alsof ik een wegpiraat ben. Hoe weet je dat nu terwijl je mij helemaal niet eens kent. Weet je, jaren geleden reed ik eens 81km/u na correctie waar ge maar 50 moogt. Dus nét 1 km te hard om nog met een schikking ervan af te komen. Maar goed té hard is té hard. Ik ben toen 2 jaar lang achtervolgd geweest door justitie vooraleer de zaak afgesloten werd. Ze bleven maar in beroep gaan en ik moest de ene verlofdag nemen na de andere. Sindsdien ben ik zo voorzichtig mogelijk als ik maar kan zijn en let ik echt wel héél goed op.Het zijn blijkbaar altijd de anderen bij u die het gedaan hebben of er de oorzaak van zijn. Gedraag u eerst eens zoals de wegcode voorschrijft voor je hier komt vragen hoe je er het beste onderuit komt.Als ik 5x per jaar té hard rijd zal het véél zijn. (Waarvan 4x omdat het bord slecht opgesteld staat)
Wat u mij wel doet beseffen is, dat indien ik mij verweer, dan kan alles wat ik zeg tegen mij gebruikt worden.
Lijkt mij het beste. In je betoog zie ik weinig verzachtende elementen. En verder, hoe pijnlijk het toeval ook moge zijn. Ik ga er niet van uit dat men u gezocht heeft. De agent heeft een vaststelling van een snelheidsovertreding afgehandeld, had geen weet van uw gemoedstoestand, noch van het overlijden van uw vader.Dus inderdaad, misschien best gewoon betalen, dan heb ik de minste gezever.
U kan het ook zo bekijken: je rijd 5 x per jaar te hard en krijgt daar één of twee keer een boete voor. Dan hebben ze het 3 keer door de vingers gezien (= niet gecontroleerd). Meer dan 50% van uw overtredingen wordt dus niet beboet. Ik ben er zeker van dat er mensen zijn die zo goed als nooit te snel rijden en die éne keer dat het wel gebeurd, net dan geflitst worden. Die hebben veel meer peck dan u.Als ik 5x per jaar té hard rijd zal het véél zijn.