Hulp gevraagd,
Volgende situatie: Sinds 2016 hernia operatie gekregen. Wat bleek dat ik een genetische afwijking heb in de rug L4 L5 S1. Bulging van de discus. Infeite voor zover ik het begrijp is alles zeer verouderd. 'ik ben 28 jaar'. Toen werd gezegt door de neuroloog u zal nooit meer kunnen uw job doen en rugsparende en halftijds werk zoeken.
Na tal van begeleidingen : GTB - Emino heb ik stages gelopen omdat ik geen werk vond of mensen die me een kans wilden geven. Ook vaak ontstekingen waardoor ik RF - epidurale behandelingen gekregen heb. Ik heb echt doorgezet en nog steeds pijn.
De neurologen kunnen jammer genoeg niks doen en met het oog op de toekomst moet ik zeer licht werk doen om het vast zetten van mijn rug uit te stellen.
De neuroloog gaf me voor mijn 35ste.
Nu vorig jaar heb ik eindelijk werk gevonden, 19h - eindelijk ! Toekomst verhaal samen met een uitkering het progressief opgestart. Wow fantastisch, eindelijk hoop na 6 jaar 990/m euro te krijgen.
Gisteren naar de controle arts gegaan:
Einde arbeidsongeschikheid
*De letsels of functionele stoornissen die u vertoont, brengen niet langer een vermindering van minstens twee derde van uw vermogen tot verdienen met zich mee in de beroepencatagorie waartoe u behoort of in de verschillende referentieberoepen.
*De letsels of functionele stoornissen die u vertoont brengen niet langer een vermindering van vermogen van minstens 50% op medisch vlak met zich mee. Deze vermindering is vereist in het geval van een activiteitshervatting met toelating van de adviserend arts.
*U bent geschikt voor rugsparende arbeid.
Ik ben ten einde raad, kan niet verhogen van uren want fysiek is 19h de limiet.
De situatie van de rug is NIET veranderd. NIET verbeterd. Ik snap hun redenatie niet.
Mensen met ervaring of hulp.