Beste,
ik ben door de adviserend arts van de ziekenkas na 10 maanden terug aan het werk gezet.
Met de vermelding geschikt voor zittend werk
mijn medische problemen zijn dus zware artrose in rug en heup (binnen de 4 jaar nog een nieuw heup)
ik heb fibromyalgie sinds 2006 dat ook steeds erger word
ben ook nog doof rechts en ik weet sinds een week dat ik een nieuw operatie moet hebben waar ik nu op een goedkeurging zit te wachten
links draag ik ook al een gehoorapparaat
ik slaap al 4 jaar met medische pijn heb sinds dit jaar zwaardere pijnstillers gekregen die niet altijd helpen
overdag kan ik niet langs stappen of rechtstaan
we zouden nu naar de arbeidsrechtbank moeten gaan binnen de drie maanden ik zit niet in vakbond kost ons dat geld?
groeten
En wellicht veroorzaken ze ook nog nare bijwerkingen, die op zich al gezondheidsschade veroorzaken waardoor je niet meer kunt gaan werken. Typisch voor de moderne medische geneeskunde. De traditionele geneeskunde klopt zich voortdurend op de borst van hoe goed ze wel zijn. De mensheid is godverdomme nog nooit zo ziek geweest in de geschiedenis als nu!
Dat is een goeke, lees:
We worden steeds ouder en gezonder: is 70 het nieuwe 65? | RTL Nieuws
Bron:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... g-leeftijd
En dus concludeert men dat het gerechtvaardigd is om mensen langer te laten werken.
Dat artikel is toch om u een breuk te lachen, zeker. In het artikel staat onder andere geschreven:
Mensen worden namelijk over het algemeen steeds gezonder en ouder.
Gezonder en ouder? Wie slim is, wacht niet lang met vragen.
De levensduur is inderdaad toegenomen, maar is dit ook op een aanvaardbare manier? Men is al feitelijk dood op zijn 30-jarige leeftijd, ook al wordt men misschien 70 jaar of ouder: miljoenen mensen lijden aan kanker, artrose, artritis, hartkwalen, depressie, psychose, diabetes, enz.
We leven in een maatschappij vol opgezette wrakken door ziekte en medisch handelen!
Hallo?!
.