hallo heer rutten, een vraag voor u ivm mijn einde loopbaan. ben op mijn 17 jaar 1977 beginnen te werken in maastricht en dat tot 31/12/2006 moet er wel bij zeggen dat ik in 1990 of 91ontlag genomen heb om in belgie te werken ....maar dat is mij tegen gevallen en ben toen terug naar mijn oude baas in maastricht weer aan de slag gegaan en dit dan tot zoals ik al zei 31/12/2006. dus ik ben bijna 30jaar grensarbeider geweest en mij blauw betaald aan belastingen in die tijd!! vanaf 2007 heb ik veel gezworven via interim naar werk en ga zo maar door.maar sinds 2012 ben ik beginnen te werken op nike te laakdal ook via interim en zo heb ik daar nog op mijn 55 jaar nog een vast contract ontvangen van nike waar ik nu nog altijd werk in de vaste nachtdienst. dat is zowat mijn40 jaar loopbaan tot nu toe. kan u mij zeggen wanneer ik op vervroegd pensioen kan gaan als ex grensarbeider en heb ik daar ook recht op? enzo ik al zei ben nu 40 jaar al aan het werk en ben nu 58 jaar wanneer kan ik dan stoppen is dat op mijn 60ste of later of helemaal tot mijn 67ste gaan werken en dat zie ik al helemaal niet zitten omdat het mij toch iets te veel van het goede aan het worden is u begrijpt het wel lichaam begint te sputteren ....zou u mij met deze vraag een antwoord kunnen geven?!!!!!!
alvast bedankt als u mijn verhaal gelezen heeft ivm vervroegd pensioen grensarbeider.
mvgr martin