#8 , 25 jul 2024 16:54
#6 U weet niet waar u het over heeft. Het gaat hier niet om klantenronseling. Er wordt een PB verstuurd, volledig kosteloos en belangeloos. Als er documenten worden verstuurd, gebeurt dit ook volledig kosteloos via mail. Ik denk dat de experten en dan bedoel ik werkelijk experten, die zich belangeloos inzetten op dit forum en trachten de TS naar best vermogen te antwoorden op hun topics en bij te staan, zelf mogen bepalen hoe zij het topic behandelen. Het juridisch forum staat immers bol van nietszeggende antwoorden. En de reacties laten heel vaak te wensen over.
#7 Leen, misschien eens nadenken waarom ik nu veel werk via PB. Was jij het niet die mij verweet dat ik het niveau van dit forum naar beneden haalde?
Misschien moet iedereen een nadenken hoe en wat zij antwoorden op dit forum en vooral of dit ter zake doet en vooral of de TS hiermee geholpen is. Ik ben één van de eerste deelnemers aan het oorspronkelijk forum, dat trouwens van een heel ander gehalte was dan het huidige. Hoop dat er snel terug een deskundige lijn komt.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.