C4 interim's

kwispel
Topic Starter

C4 interim's

#1 , 19 jan 2008 14:51

ik heb zowel voor randstad als voor unique interim gewerkt en die meisjes hebben mij geen c4 gezorgd nadat mijn opdracht ten einde liep.
Nu hebben de werkloosheidsinstellingen wel een C4 nodig,
zijn er manieren om die C4's alsnog te verkrijgen en liefst niet via het plaatselijk kantoor want ben door beide kantoren als vuil behandeld en vertik het om die onprofessionele trienen nog op te bellen. kinderachtig van mij misschien, maar je moest eens weten wat die zich allemaal permiteerden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 19 jan 2008 18:24

een aangetekend schrijven naar hun hoofkantoor zou kunnen helpen :)

kwispel
Topic Starter

#3 , 19 jan 2008 18:58

een aangetekend schrijven naar hun hoofkantoor zou kunnen helpen :)
waar liggen die hoofdkantoren? en krijg je dan je C4 thuis toegestuurd?

Reclame

Drone

#4 , 19 jan 2008 20:15

Randstad Belgium nv
Buro & Design Center b.71,
Heizelesplanade,
1020 Brussel

unique interim

Frankrijklei 101
2000 Antwerpen
T. +32 (0)3 800 64 00
F. +32 (0)3 800 67 49
[email protected]

of ge u C4 gaat thuis krijgen, is iets anders natuurlijk :oops:

kwispel
Topic Starter

#5 , 19 jan 2008 20:21

alvast bedankt!
zouden ze dat niet gewoon opsturen, denk je? of moet je dat ook daar nog eens gaan ophalen?

j.demoor

#6 , 21 jan 2008 12:05

“Art.87.De werkloze dient zijn uitkeringsaanvraag in bij zijn uitbetalingsinstelling door middel van één van navermelde formulieren :1° het ‘werkloosheidsbewijs - arbeidsbewijs’ C 4, dat de werkgever overhandigt aan de werknemer wiens arbeidsovereenkomst een einde heeft genomen...”(M.B. Werkloosheidsbesluit 26 november 1991).

“Art.175.Onverminderd...worden gestraft :1° met gevangenisstraf van acht dagen tot drie maanden en met een geldboete van 100 tot 1 000 frank of met één van die straffen alleen :a) de werkgever...die geweigerd of nagelaten heeft om de documenten voorgeschreven door of krachtens dit besluit, op te maken, af te leveren of aan te vullen in de voorwaarden en binnen de termijnen die zijn voorgeschreven...”(Werkloosheidsbesluit 25 november 1991).

Wend u zonodig tot Toezicht op de Sociale Wetten : http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=6552

Ga volledigheidshalve naar (geconsolideerde wetgeving) onder Belgisch Staatsblad in http://just.fgov.be .Klik voor WetBOEKEN in de balk achter ’Juridische aard’ op het omgekeerd driehoekje uiterst rechts.

Elfje

#7 , 09 feb 2008 01:12

RVA verwittigen dat hun je dit document niet willen bezorgen , of je vakbond raadplegen .

djanodive

#8 , 13 apr 2008 12:32

Ze gaan dit zeker niet weigeren. Zo dom zijn ze wel niet, denk ik.

En als je er zelf omgaat, wie weet zijn ze al een beetje bekoeld.

Terug naar “Werkloosheid”