#8 , 18 feb 2012 00:28
dank je voor het antwoorden
mij hebben ze op rva gezegd dat je altijd dat ik niet naar een andere arts mag gaan maar moet bij de eerste blijven anders was ik al lang bij die weg hoor
constant knieontstekingen?mevrouw, als u vermagert is dit weg...
elk huisje heeft zijn kruisje...
fibromyalgie? zit allemaal tussen de oren, als ge een klik maakt in uw hoofd, hebt ge dat niet meer, ik heb geen fibropatienten in mijn praktijk5god beware me als ze bij die terechtkomen)...
cvs, das die nieuwe ziekte die die dokters in leuven hebben uitgevonden!
artrose? mevrouw, iedereen heeft wel verslijt...
ik vertelde na de 5de aanvraag dat ik een operatie had ondergaan, vroeg niet eens welke, kon evengoed een rugoperatie geweest zijn..maar hij keek naar bovenste van welke dr"s en zei telkens heb ik agezien...
na de 4de aanvraag ben ik in beroep gegaan, voor een gerechtsarts gekomen, het eerste verslag van die was zeer positief voor mij maar toen schreef die een tweede verslag, weet niet meer als dat was als die pipo in tegenberoep is gegaan, vermoed erna
gerechtsarts zei wel tegen me om naar een erkend centrum te gaan om dit te bevestigen, ben toen naar leuven gegaan waar ik papieren kreegn waar op stond dat ik cvs en fibromyalgie had en andere zaken nog, waren meerdere blz
ben ook nog naar een medisch expert geweest om een verslag te laten opmaken, kostte me 150 euro maar doordat alles langzaam had gegaan, zat ik net tegen eindgrens , was bijna jaar om, toen hadden ze me op syndicaat gezegd om nieuwe aanvraag in te dienen met de papieren van leuven erbij want die van med expert had hij ook van tafel geveegd...
ja en dan lees je enkele uitspraken van die pipo
ik ben nadien in trajectbegeleiding geweest waar ik normaal 160 uur stage moest doen in een beschutte werkplaats, gewoon knopjes in een plastiekje drukken, de mensen en leiding waren er zeer vriendelijk, kreeg gemakkelijke stoel en moest 3x per week 4u doen, elke dag werd gevolgd door een recuperatiedag, het werden er net 2x 4u en toen zat mijn nek en schouders en bovenrug volledig vast door constant in zelfde houding te zitten, had nochtans er pauze, eindigde bij kiné en kon aangename modderbaden niet blijven ondergaan door weer een bepaalde houding te zitten, belastte ik mijn onderrug en eindigde weer met een hoop pijnstillers..
31 oktober geopereerd,1 november thuis, 2 november terug opgenomen wegens hevige pijnen ondanks 2 morfinepleisters en oxynorm(opium) wegens hevige pijnen aan onderrug en staartbeen...2 dagen gebleven voor ergste pijn, 7 november ambulance voor deur...
om verder te gaan na trajectbegeleiding, werd ik niet toeleidbaar verklaard, werd nadien opgeroepen door rva ivm zoekgedrag en verklaarden positief wegens mmpp(geloof dat dit zo heette, med dus)
nadien opnieuw niet toeleidbaar verklaar en opnieuw opgeroepen en weer positef wegens mmpp
mag ik u vragen of u ook kunt antwoorden op een vraag bij geloof personenrecht, andere want zitten met een gecompliceerde zaak, moet er nog bij schrijven van telefoon vandaag, wij zitten in een gevecht tegen overheidsinstanties om ons kind en zijn radeloos aan het worden...