Hallo kben peter kben 26 jaar kheb drie jaar geleden een zwaar werk ongeval gehad ben 8/9 meter gevalle door een lichtkoepel en liep daarbij op
Re pols multifragmentaire fractuur
Li schouder plurifragmentaire fractuur
Li elleboog olecranonfractuur met belangerijke diastase
Li femur spiraalvormige fractuur diafysair
Fracturen thv aangezichtmassief met pneumocefalie
3 ribfracturen
Tandletsel
Open wonde boven Li oog en frontaal
Hersenskneuzing hemorragische contusie Li frontaal
En 30 april is operatie 1 van 2 want ik moet een volledige pols prothese waardoor ik nog maar 2 en een halve kilo mag tille
Kzou graag wat hulp hebbe ik ben bijna 4j thuis het is volledig aanvaard door de verzekering
Mij loon is sindskort met 5a600 euro gezakt waarom weet ik niet ?
Kheb mijn baas ook aangeklaagd en mijn eerste advocaat zei dat wij een speciale vraag moeste stelle aan het hof om de grondwet te veranderen omdat mijn baas immuniteit heeft zei hij dat is afgeweze kben toen bij een andere advocaat beland en het is in hoger beroep gegooid en ook dat hebbik verloren nu heb ik een tijd terug alles is door genomen en het lijkt of die man er niet eens in gekeken heeft en heeft een stagair gestuurd kan ik daar nog iets aan doen ???
En wat kan ik nog doen om een schade vergoeding te krijge kben 26j ik frontaal syndroom een prothese littekens over heel mijn lichaam kan iemand helpen mij daarin verder te helpen
En ook heb ik een medische fout gehad waardoor ik nu 2x onder het mes moet en ik mijn goeie arm een prothede krijg het ligt bij het fonds voor medische foute maar na anderhalf jaar is er nog altijd geen dossier opgestart ???