Ik heb op 17 juli een arbeidsongeval gekregen tijdens het uitoefenen van een gewone taak op de werkvloer.
De huisarts heeft mij 1 week thuis gezet wegens lichte hersenschudding en nekpijn. Dus tot 25 juli thuis.
Ik ben die week (15 tot 21/07) volledig uitbetaald geweest via het Interim kantoor. Maar de week daarna heeft het interim kantoor niets meer uitbetaald.
Ik had de 2 weken daarna verlof (onbetaald gevraagd) en ben vorige week vrijdag op de hoogte gebracht dat ik maandag niet meer op het werk verwacht werd (en dat na 6 maand perfect meegewerkt te hebben, zonder klachten of opmerkingen...
Gisteren is mijn C4 in de bus gevallen en daar staat dat ik vanaf 21/07 niet meer tewerkgesteld ben.
Dus als ik het goed begrijp verlies ik hier 4 weken van een uitkering en ik verlies ook 4 weken tijd die ik had kunnen gebruiken om ander werk te zoeken.
En ik verlies ook die laatste 4 dagen dat ik arbeidsongeschikt ben?
Of heb ik recht op die dagen arbeidsongeschiktheid die ze niet uitbetaald hebben?
En mogen ze mij zo laat verwittigen dat ik niet meer moet terug komen en de C4 op een eerdere datum zetten?
Wie kan mij hier vertellen of dit correct is of niet en wat ik kan ondernemen?
ik ben pas van deze week ingeschreven bij de VDAB aangezien ik niet eerder wist dat ik ontslagen was...