#3 , 11 mar 2013 18:13
Zoals in mijn vorige post vermeld heb ik midden januari een ongeval gehad op het weg naar het werk.
vandaag liet mijn werkgever mij weten dat ik niet meer zal moeten beginnen.
Ze waren/zijn al aan het proberen een contractbreuk te organiseren met als excuus dat ik mijn mijn medisch attest van mijn arts niet binnen gebracht heb.
Terwijl ik die met de post opgestuurd heb op 1/3/13.
Gelukkig heb ik een kopie van dit document.
Ik weet van de dokter dat mijn revalidatie langere tijd in beslag zal nemen, en vermoed dat zij dit ook wel weten.
Ook moet ik er bij vertellen dat ik spijtig genoeg voor mijn ongeval al geruime tijd wegens ziekte afwezig was.
Ik vermoed dat dit samenspeelt met de beslissing van de werkgever.
Er is ook een slechte sfeer tussen mij en mijn werkgever ontstaan.
Ik weet dat langdurig ziekte/revalidatie een reden tot opzeg is, en een contract kan verbroken worden tijdens de behandeling.
Toch zou ik graag willen weten, daar het gaat over een arbeidsongeval of zij ons contract tijdens de behandeling ook kunnen verbreken.
Ook graag advies, wat mijn rechten zijn.
Waar ik voor moet oppassen....
Tijdens mijn revalidatie als werkloze/ziekte ingeschreven zijn komt mij uiteraard niet ten goede.
Zoals eerder getypt, ze proberen al met smoesjes zoals het zogezegd niet ontvangen van attesten.
Dit is voor mij een teken dat ze gaan proberen mij op een on deftige manier te ontslaan.