hallo
dinsdag 10januari l.l. knalde een auto achteraan op mijn auto, totaal onverwachts, ik had niets gemerkt.
gevolg rx foto's enz, gelukkig geen letsel maar nodige medicatie voor de : whiplash en hersenschudding
Ik kreeg van de spoedarts de rest van de week ziekteverlof.
Dit ongeval is gebeurd op weg van werk naar huis (woon werkverkeer) en als ik het goed begrepen heb is de materiële schade voor de tegenpartij (ik ben vlgs mij helemaal in mijn recht) en de medische kosten voor de verzekering van het werk?
Nu is het zo, dat ik die medicatie al wat wil afbouwen gezien ik maandag terug moet werken en ik me precies groggy voelde van die medicatie.
Sindsdien heb ik terug meer pijn aan nek en schouders en rug . wat een constante blijft is de hoofdpijn, vooral als ik mij op iets concentreer, bv pc, tv enz.. Ik dacht maandag te gaan naar mijn werk en te proberen maar ik vrees er voor (vooral administratief werk), zou dit ook niet nadelig zijn in heel de zaak tov de verzekering als ik bv werk hervat maar dan toch bv. terug moet vaststellen dat het nog niet lukt?
ik heb inmiddels een vervangwagen maar ik vraag me af of ik hiermee mag rijden gezien ik me nog niet zo zeker voel, plus op mijn auto had ik speciaal winterbanden en op vervangwagen zijn er geen....ik zou niet graag iets voorhebben hiermee
maandag bel ik sowieso de verzekeringsmaatschappij voor meer info ivm mogelijk bijstand advocaat of geneesheer. plus nog andere praktische vragen: er lag glas in de autostoelen van de kinderen enz. (gelukkig waren ze niet mee) of ik hier een schade of poetsfirma kan voor inzetten ...
gr
flyke