dag
vraag ik lees hier een (tegemoetkoming aan gehandicapten ingevolge een blijvende arbeidsongeschiktheid van ten minste 65% overeenkomstig )de wet van 27 juni 1969 betreffende de tegemoetkoming aan gehandicapten attest van de Federale met een Handicap. Jaarlijks automatisch toegestuurd in maart. OF attest van de Rijksdienst voor pensioenen. Jaarlijks automatisch doorgestuurd in de loop van maart samen met fiscale fiche.
hoe bekomt me dit attes ik ontvang van de ziekkas een papier elk jaar en van pensioen voor de belastingen
maar dit is niet wat ze vragen om sociaal tarief stroom en zo te bekomen
toch ontvang ik wel de kortingsbon van bij infrax voor aankoop frigo a+
en daar staat dit ook bij .
tegemoetkoming aan gehandicapten ingevolge een blijvende arbeidsongeschiktheid van ten minste 65% overeenkomstig de wet van 27 juni 1969 betreffende de tegemoetkoming aan gehandicapten attest van de Federale met een Handicap. Jaarlijks automatisch toegestuurd in maart. OF attest van de Rijksdienst voor pensioenen. Jaarlijks automatisch doorgestuurd in de loop van maart samen met fiscale fiche
ik kom in aanmerking om dat ik voldoe de zin die ik tussen komma's heb gezet
hoe kan ik nu weten of ik een beschermd persoon ben
ben erkent voor 66+krijg elke maand van de ziekkast
en op het jaars afschrift staat van pensioenen staat rijksdienst voor zieten en invaliditeit uit kering