arbeidsongeval

robin1974
Topic Starter

arbeidsongeval

#1 , 21 okt 2011 19:18

Begin januari heb ik een ernstig werkongeval gehad met gevolg amputatie boven de knie.Graag had ik geweten of er iemand weet ongeveer hoeveel percentage dat is voor vergoeding(gebeurd met aansprakelijke derde). Is gewoon om een idee te hebben zodat ik weet wat me te wachten staat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 21 okt 2011 21:26

http://www.bvot.be/images/stories/events/bvot/obsi.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

daar kan je , mits je je wat verder doorscrollt (zoek anders in die pdf op "Gedeeltelijk verlies", al wat vinden). 't is niet de OBSI zelf, maar wel een "vermenselijkte handleiding". Nog altijd technisch, maar toch al een beetje te doen.

Hou er wel rekening mee dat het inschatten van de percentages door een niet-medisch geschoolde moeilijk is en je bij een klein verschil in interpretatie, je direct al 50% lager kan zitten...

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”