Beste'n
In 2003 heb ik een arbeidsongeval tegengekomen, dit werd herkend als arbeidsongeval, 2 weken arbeidsonbekwaam, na 2 weken terug gaan werken (lichamelijk licht werk).
De schade die ik dan opgelopen had was een verstuikte knie, knie zat helemaal opgezwollen en zat vol met vocht, echter er is nooit een ver medisch onderzoek geweest op mijn knie, ik weet nog zeer goed toen ik terug aan het werk ging ik een blad moest aftekenen dat ik er geen verdere schade aan heb overgehouden grote misstap waarschijnlijk.
Vandaag sukkel ik al 1 jaar met mijn knie,en heb de jaren ertussen ook nu en dan last beginnen krijgen, nu en dan vocht erin, last van kraakbeen, irritaties, volgens de dokter zou het wel een goed te maken kunnen hebben met mijn vroeger arbeidsongeval.
begin dit jaar nog 4maanden arbeidsonbekwaam geweest met die knie, zonder enige voorafgaande gebeurtenis, kwam gewoon spontaan op en kon er niet meer op lopen, wat blijkt verhoogde slijtage en beschadiging van kraakbeen, vocht in knie, wat artritis.. Ik zeg niet dat het er iets mee te maken heeft, maar vind het wat toevallig dezelfde symptonen op dezelfde knie...
Kan ik hier iets laten gebeuren? een onderzoek daarnaar starten en hoe en waar moet ik eventueel beginnen aub? ik werk nog voor deze werkgever..