Controle verzekering

karper
Topic Starter

Controle verzekering

#1 , 26 jan 2013 21:37

Na een uitspraak door het arbeidshof (2012)met een bwo van 100%, consolidatie was in 2003, vraagt de verzekering al 3 maand na uitspraak om terug op onderzoek te komen met de verzekeringsarts. Deze hebben altijd al betwist dat er iets is en nu nog steeds, dus wat voor nut heeft dit om mij te onderzoeken door hem. Hij gaat namelijk altijd zeggen dat alles goed is.
De herziening termijn van 3 jaar loopt. Moet verslagen enz.. meebrengen ook.

Verplicht er naartoe te gaan is wel denk ik, maar moet ik mij daar ook terug laten onderzoeken door hem en ben ik verplicht om verslagen mee te nemen.
Ik moet namelijk geen dokters raadplegen, de pijn is er en er kan niets aan gedaan worden. Dus verslagen heb ik niet.

Groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 26 jan 2013 21:49

Als er een medische klacht is, neemt u gewoon de documenten mee die deze medische klacht beschrijven. Het is niet omdat er niets aan gedaan kan worden, dat u geen verslagen kan hebben van de klachten die u hebt (eventueel gewoon uit het dossier van het arbeidshof).

Reclame

Terug naar “Arbeidsongevallen”