In een kopie die ik gekregen heb van een gerechtsdeurwaarder staat,
Ten verzoeke van: Mij
Heb ik ondergetekende naam-voornaam plaatsvervangend Gerechtsdeurwaarder in vervanging van Meester YYYY
Betekend en samen met de kopie van dit exploot, een voor eensluitend verklaard afschrift gelaten aan:
Bedrijf X, adres X.....
Alwaar zijnde en sprekende met: Meneer X
Alzo verklaard, die mijn origineel niet tekent voor ontvangst van de kopie.
Aangezien het exploot niet kon betekend worden overeenkomstig de art, 33 tot 35
Ger.W.. heb ik aan voormeld adres een afschrift ervan achtergelaten, overeenkomstig art, 38 §1 van hetzelfde wetboek om 2 uur.
van de uitgifte van een arrest op tegenspraak inzake van partijen uitgesproken door de vijfde kamer van het Arbeidshof te Brussel op 04/2012
Doende deze betekening ter kennisgeving van de betekende partij, te dien einde als naar recht en zonder enige nadelige erkenning in hoofde van de verzoekende partij.
En opdat de betekende partij hiervan niet onwetend zou zijn, heb ik deze gelaten, zijnde en sprekende als hoger is vermeld, kopij van dit exploot en van de erin vermelde stukken, eventueel afgegeven onder gesloten omslag, overeenkomstig de wet;
Waarvan akte.
---------------------------------------------------------
Dit heb ik kunen vinden via google,
Deze Gerechtsdeurwaarder zou dan normaal gezien een aangetekende brief moeten sturen enz...
Maar er staat ook bij dat ze hiervoor een termijn van 3 maand krijgen.
Begint de betekening dan pas te tellen wanneer ze het gaan afhalen, en begint de cassatie termijn dan ook pas van op dat momen te lopen?
En als ze het niet gaan afhalen ?
De zin die ik in het rood gezet heb wat wil dit eigenlijk zeggen ?
Groeten,