Hallo,
Ik heb in februari 2011 een zwaar verkeersongeval gehad (arbeidsongeval). Dit is ook erkend als arbeidsongeval. Ik ben reeds geopereerd en moet in maart nogmaals een operatie hiervoor ondergaan. Ik ben in behandeling bij een Prof. aan UZ Gent. Ik ben tot op vandaag nog steeds 100% arbeidsongeschikt.
Op de laatste medische controle bij de raadsgeneesheer van de arbeidsongevallenverzekering deed de raadsgeneesheer enorm moeilijk en liet hij verstaan de volgende operatie niet meer te betalen. Hij deed nogal minachtend over de prof die mij zou opereren en zei dat hij niet zou weten wát hij precies zou doen aan mijn been ("'t Is niet omdat het een prof is dat hij weet wat hij doet, enz.")... Ik heb nu vandaag een brief ontvangen van de arbeidsongevallenverzekering met de melding dat ik vanaf 3 maart slechts 50% arbeidsongeschikt word bevonden. En ik word in maart nog geopereerd aan m'n been ten gevolge van dit ongeval! Wat moet ik nu precies doen? Ik zal in elk geval het werk niet hervatten want ik kan nog steeds maar half op mijn been staan, laat staan dat ik het werk kan hervatten...
Kan ik hiertegen in beroep gaan? En hoe moet ik dit precies doen? Een kennis van me zei dat ik beter ook het ziekenfonds kan verwittigen. Kunnen jullie me zeggen welke mogelijkheden ik heb?